2014年11月8日星期六

甜蜜blog友聚 ~ 回港行 Day 4

很榮幸獲得人靚聲甜的甜魔媽媽Yan邀請到她"地頭",來一個甜蜜blog友聚。其實早在數年前海豚兒已經留意她的blog,不懂中文打字的海豚兒做了幾年隱形讀者,全靠iPad的出現後,才慢慢開始留言,繼而成為blog友。

甜魔媽媽很貼心地在車站接海豚兒,帶領著路痴海豚兒去茶餐廳喝超好飲熱奶茶、吃美味菠蘿包、腸仔蛋、魚腐米粉(忘了拍照),然後到鄰近小店再整多杯滑滑冰鎮奶茶、吃嫰滑香口的雞扒包(全靠甜魔媽媽提醒才記得拍照)、滑滑炒蛋和沙嗲牛肉公麵。本來她還準備和海豚兒多吃兩家小店,只可惜海豚兒肚皮不爭氣,沒法子再多吃一點,下次回來一定要相約甜魔媽媽再掃小店。



甜魔媽媽很好客,除了請海豚兒吃飯外,還邀請海豚兒到她的家中短聚。基本上,海豚兒一整個上午也色迷迷地逗著她的可愛女兒玩,能夠到她家和小人兒Chloe近距離接觸,當然是沒有說不的道理吧,何況午後她的兒子也放學回家,海豚兒又可以和小甜魔Matthew見面,實在是一擧兩得,哈哈!

大方的甜魔媽媽還請海豚兒吃可口Pierre Herme古古力,送海豚兒紙包裝奶茶及Royce古古力,很感激啊!  其實甜魔媽媽很豪爽地送很多古古力給海豚兒,只是海豚兒不好意思又食又拎,所以婉拒了。除了甜魔媽媽外,海豚兒還有幸和Matthew & Chloe的婆婆傾計,這個上午的節目真的很豐富啊!



中午過後,海豚兒便會合家人去辨"正經事",直至晚上九時多,Mr. Dolphin和海豚兒才去了板長吃晚飯/宵夜,兩個人吃了很多東西才三佰元,很抵啊,只可惜當時太倦,沒有拍照,想起來,直到現在也很懷念那個超級軟糯的芝士年糕啊!


後記:  好在當時"相逢何必曾燒衣"還未在「老表 你好hea」登場,否則嘛,海豚兒恐怕會唔小心喺辨正經事中途噏咗出嚟,情況有如海豚兒會無啦啦喺屋企對住Mr. Dolphin唱"細路你老豆la la la"一樣,每次同家人聚頭都要提醒自己不要亂唱。 @_@!

16 則留言:

  1. 冰鎮奶茶呀,你要將佢引入多倫多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想吖,不過就算嚟到多倫多都會係"形"似"神"不似,始終呢邊嘅奶茶真係做唔到香港嘅水準。:(

      刪除
  2. 盒裝奶茶味道得唔得呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果啱啱係茶記飲完杯絲襪奶茶就會覺得佢唔掂,但好似我哋喺北美居住"餓"咗咁耐,就會覺得可以止下癮,仲幾好味,尤其雪凍之後。

      刪除
  3. 有時我係澳門都係用e隻奶茶黎止癮

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見妳介紹澳門茶記時,我以為澳門同香港一樣,好方便就飲到港式奶茶添。

      我有諗過帶半打返嚟,但除咗重之外,又覺得好快飲完之後都係無得補倉,所以都無咁做。

      刪除
  4. 回覆
    1. 帶咗啦,不過一個咸、一個甜,所以都好似唔係好夠用咁囉!

      刪除
  5. 係元朗掃街真係好正啦,遲D又叫Yan帶我地去掃
    哈哈...妳咁鐘意個首歌呀?其實好彩咋,當時未有,我驚妳辦正經事時除咗唱咗出嚟外,仲大笑咗出嚟:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要有Yan做"盲公竹"唔駛驚亂食會浪費quota。

      嗰兩日除咗摺就係燒,如果有呢首歌,真係好難忍住唔唱,仲要越忍就越易笑出嚟添呀!

      刪除
  6. BLOG友聚會好開心呢~~~ 特別係本身唔識. 但係透過BLOG而慢慢了解又啱咀形就更加難能可貴呀~~ ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一切從blog開始,而且分享都比較無私、計較,時間耐咗,感覺真係變得好close,我都等緊幾時再嚟倫敦要搵下妳呀!

      刪除
  7. 海豚兒:
    ~同blog 友出去食, 實知咩地方會岩你食. 其實, 我覺blog 友之間, 其實建立咗好好relationship. 雖然, 大家通常只係電腦溝通, 但一見面,就自動波, 傾到計. 個感覺好特別.
    ~傳說中, 好好味Pierre Herme古古力. 有得食, 太好啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然平時留言都只是兩三句說話,但日子久了,blog友之間的友誼就在不知不覺間增長,感覺好得意,就算第一次見面都唔會好陌生,好開心!

      甜魔媽媽真的很大方,請我食咗好多好嘢!

      刪除
  8. 真係好開心妳專程黎元朗呀, 下次再食更多好味的小店! :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仲開心啦,有専業領隊帶住我周圍搵食,下次一定要留耐D,去多幾個地方食小店!:)

      刪除