2014年11月10日星期一

雜食記 ~ 回港行 Day 5

這天一早起來便去了酒店附近的澳牛吃早餐,原來未夠八點,店外是沒有人龍的呀,正!  雖然食物沒有特別出色,但其實來這兒吃早餐一來是為了滿足奶茶癮,始終不大懂找地道茶記,二來是為了滿足一點點的童年回憶,記得小時候在附近的嘉賓大廈看醫生後,媽媽就會帶海豚兒到這兒或義順吃通粉打底來食藥,通常吃完藥,一上巴士便大覺瞓,瞓醒後連病也似乎已好了一半。



吃飽早餐後,便繼續去辨"正經事",直到下午辨完事情後,Mr. Dolphin便陪海豚兒到海港城吃味美的甜點。

去到海港城,Mr. Dolphin和海豚兒不約而同被"熱情"嘅自由喼--->即自由行拎住嘅喼,熱烈地碌過我哋嘅腳以示歡迎,而當然,佢哋碌完我哋嘅腳亦以視而不見嘅態度繼續前行。^^!

還好,海豚兒很快就被眼前嘅美食所吸引,快樂指數又再次爆燈! 相信大家比海豚兒對這些甜點更為熟悉,海豚兒也無需多介紹啦,只能説全部都好好味啊,包括茶之環的綠茶味梳乎厘,Sweet Cha Cha的綠茶味泡芙、牛奶味軟雪糕,和Pierre Herme的macarons,超正啊!



吃罷甜點,Mr. Dolphin便先回到酒店梳洗,海豚兒則去了酒店附近的莎莎掃平貨,然後回酒店會合Mr. Dolphin再出發和Mr. Dolphin爸爸、Mr. Dolphin媽媽吃晚飯。

因為Mr. Dolphin媽媽這陣子也在吃素,Mr. Dolphin家姐便替我們在素食餐廳訂位吃晚飯。大家也很滿意這頓素食晚餐,尤其是我們也很合拍地點了一些清淡口味的素菜,沒有點甚麼咕嚕肉、松子魚、排骨等等狂炸的"扮"肉菜色,味道也清新自然得多!



這晚的最大意外收穫絕對是有幸品嚐到Tony Wong出品的甜點,好味得令海豚兒頓覺自己超幸福!  這種美味想起來也令人懷念啊,下次回港,一定要再來大擦一番!

24 則留言:

  1. 如果我第日搬返香港住,杯奶茶可能會係原因之一。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakaka,雖然聽落好似好誇張,不過我明妳意思架。好在多倫多都有較好質素嘅奶茶,比我"吊"下癮。妳得閒都過嚟差下電吖!

      刪除
  2. 海豚兒:
    ~我唔知自己細個係邊樹睇醫生, 但原來你細個一病就食茶餐廳, 比我可能會扮病. 哈哈~
    ~香港實在太多美食啦!! 真係兩個胃都裝唔晒

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky可能小病又或者喺屋企附近睇醫生,所以無咩印象。我住新界,每次去九龍睇醫生好似大旅行咁,後來個醫生仲搬埋去太古,我哋都由茶餐改為去飮茶lu。不過坐咁耐車去睇醫生,小病都"藕"到變大病。^^"

      香港嘅美食仲要中西都咁出色,可惜細個時唔識,無好好珍惜,離開之後先知走寶。

      刪除
  3. Tony Wong 嘅甜品真係好好味架 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳嘅留言呀!

      無錯,真係超級好味,攪到我之後幾日都心思思,好想再去。其實我到依家都仲好想好想再去食,下次返香港,可能我會一落機就碌住隻喼去食,哈哈!

      刪除
  4. 真不相信平時習慣晚餐清淡的你,在香港竟如此放縱!但食得是福,況且你大把quota! 正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 愚太仲記得我嘅"口淡淡"晚餐呀。XD

      如果唔係平時儲定quota,返香港真係唔敢咁食咁多嘢,不過我都唔想後悔,所以想食嘅都盡量去食。

      刪除
  5. 滿足一點點的童年回憶 <-- those were the best memory. Nothing to worry.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦,細個時唔覺,依家諗返𨍭頭就覺得"those were the days"

      刪除
  6. 澳牛的食物雖然普通,但比起其他茶餐廳已經很有水準了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋佢都算乾淨企理,比較食得安心,加上佢好近我住嘅地方,無理由唔去嘛!

      刪除
  7. 原來妳之前都去左茶之環, 好彩d items冇撞咋~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,原全無撞之餘,我仲要勁鍾意隔離舖件卷蛋,同埋濃濃芝士蛋糕,正!

      刪除
    2. 係丫, 間patiserrie yamaxxx卷蛋is my top favorite too!!! :D

      刪除
    3. 最正係中間加個mochi,間直係亮點呀!多謝妳啊!

      刪除
  8. 綠茶梳乎厘真係好好味,我食極唔厭

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好好味,如果呢邊有就好啦⋯⋯又或者我應該返得嚟密D!

      刪除
    2. super agree 應該返得嚟密D ar!!! >v<

      刪除
    3. 下次一訂到機票一定馬上同妳哋夾時間添呀!

      刪除
  9. 吃了很多美味的甜品, 正~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 住喺香港呢個美食天堂真係好幸福架! 無論中西食物都咁強,想食咩都咁方便,返完香港回歸平淡之後,真係有DD失落架!

      刪除
  10. 去澳牛唔駛等咁正?
    我好耐都冇去啦,因為成日排長龍><

    回覆刪除
    回覆
    1. 好早嘛,去到都未夠八點,仲可以兩個人霸哂卡位添呀,不過平時要返工嘅話,真係無可能去排隊囉。我本來打算星期日去食早餐,見到條隊就已經走夾唔抖啦!^^"

      刪除