2014年11月16日星期日

超難忘blog友聚 ~ 回港行 Day 7

這天的"游"記是最難下筆的,原因並不是這日的活動太平凡,相反地,海豚兒著實是太重視這天晚上的約會,而文筆卻笨拙得不懂表達,不過,醜婦終需見家翁,加油呀,海豚兒!

"慳家"的海豚兒這天善用酒店提供的$300元用餐優惠,在酒店內的日本餐廳吃了個免費午餐,這兒的服務真的好好啊!



然後便和Mr. Dolphin四處逛逛和濕平,分別在尖沙嘴和金鐘影到以下的相相。



逛到咁上下就返酒店沖個靚涼、抖下,然後就打的去洲際會blog友們。感激blog友們陪海豚兒出來吃飯,更感激各位的濃情厚禮,讓海豚兒吃了一頓又食又拎的大餐。

謝謝甜魔媽媽代為訂位之餘更預定了巨型綠茶心太軟,讓海豚兒有幸能一嚐這兒的名物。更加多謝甜魔媽媽Fabrice送給海豚兒的茶之環手順,Ophelia送給海豚兒的曲奇四重奏,Oli送給海豚兒的香港禮物+泰國手信(妳知道嘛,Mr. Dolphin對那兩包mint超感興趣呀! ^^),還有Mandy送給海豚兒的Fine Foods蝴蝶酥啊!



海豚兒真的全部也很喜歡啦,實不相暪,妳/你們給海豚兒買的美食和手信,其實海豚兒真的全部也想買,不過又怕自己眼濶肚窄,所以遲遲沒有行動,結果嘛,妳/你們竟然這麼有心思地一一送給海豚兒,真的太感動啦!

回想這晚,海豚兒對食物印象好像"斷了片"似的,應該是心情太緊張和興奮了吧! 加上,對海豚兒來説,這晚的焦點絕對是能與同樣愛吃的blog友仔見面。



除了記得薯蓉超美味外,就是那三個巨巨巨型甜品,而這晚最深印象莫過於Ophelia和甜魔媽媽一整晚照顧著海豚兒的飲食,Mandy超貼心地替海豚兒拍食物照(按: 照片比海豚兒拍的強多了!) Fabrice的榴蓮乜乜乜,Oli和Thomas超友善和健談,當中還有超級感動位:  侍者把放上"Welcome Dolphine to Hong Kong"的白古力牌牌嘅綠茶心太軟端到海豚兒面前時,海豚兒心底著實是滾動到"講不出聲",只是反應一向頗遲鈍,表面上好像感覺不到而已,實在有點失禮 ^^"。



最後還有細心的甜魔媽媽專登為海豚兒而點的超濃古古力梳乎厘,單憑平常互相在blog探訪便留意到海豚兒的喜好,這一點一滴也令海豚兒難以忘記啊! 還有,海豚兒很喜歡最後那張甜品相,至於亮點嘛,當然是甜品一出場,所有人馬上舉機的合拍吧!



閒聊間,海豚兒說起這個行程中吃到最最最美味的食物首選是Tony Wong的甜點,然後Oli問到海豚兒最唔好食/鍾意嘅食物係咩時,海豚兒竟然完全想不起來,到第二日跟Mr. Dolphin說起時,他就"權威地"告訴海豚兒係金XX嗰餐最難食,然後海豚兒就喪笑,怪不得海豚兒完全想不到啦,原來自己時運高、無份食,wakaka!

若果妳/你們不厭棄,海豚兒下次回港定必再找大家見面啊!

20 則留言:

  1. 諗返個晚真係超級無敵勁開心~~~ :D
    點會厭棄呀? 妳唔返黎搵我地食要追究添呀!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻! 感覺就好似明明無飲酒,但都high咗咁,好攪笑!

      好丫,咁我下次返嚟又再搵妳做導食員啦!

      刪除
  2. 下次你反黎唔可以唔搵我地嫁!!!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 一言為定,下次再一齊食過,最好可以食到衝出香港就正啦!

      刪除
  3. 嘩嘩嘩........... 餐晚餐食物好吸引呀~~~~ 同朋友仔聚會幾時都咁開心~~~ !!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,一班人一齊柴娃娃,又食又傾,真係好開心,時間仲好快過添呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 對呀,而且仲非常sweet添呀,所以一定要記底當時嘅感覺!

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~你今次香港之旅, 都約見咗好多次blog 友們!!
    ~世事真奧妙, 估唔到網絡世界, 可以遇見咁多咁好嘅blog 友, Blog 友啲禮品, 真係好豐富!! 你返黎加拿大, 有排食!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋好好呀,肯比我約埋一齊見,咁當然佢哋本身都好熟啦!:)

      係呀,大家相隔咁遠,居然可以因為寫blog將咁多人連繫一齊,好難得到依家都識到新朋友,所以真係好珍惜。妳唔介意,我返嚟都可以搵妳食飯架!

      D禮物真係好窩心,最感動係佢哋嘅心思嘛!

      刪除
    2. 如果妳地兩個一齊返嚟就好啦

      刪除
    3. 係呀,係呀,越多人越興奮! :D

      刪除
    4. Oli:
      ~我返香港, 一定揾你!! 我都希望自己可以返到!!!
      ~我見到你+海豚兒, 真係會尖叫!!

      刪除
    5. 下次返香港(下年/後年),決定咗就問埋妳吖!如果妳"好事近",或者妳都會返嘛⋯⋯純粹個人估計,咁我哋可能真係可以喺香港見架!

      刪除
  6. 妳間酒店送餐券咁好嘅?我食過佢放題都唔錯㗎
    哈哈,當初Mr.Dolphin係咪以為咩呢....呢隻喉糖係Ophelia 介紹,好work㗎
    個條項巾不時泰國手信,係香港買㗎:p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係直接喺佢網站定房嘅優惠!

      我估佢對於"泰國"嘢有DD情意結卦,因為細個成日去,嘻嘻!其實應該係佢對於所有能治喉嚨痛嘅東東,都好感興趣! 哦,唔怪得我一見到個包裝覺得熟口熟面,我有一刻仲諗唔通我發夢見過。^^"

      唔好意思,誤會咗添,不過我好鍾意呀,我喺呢邊都係春、秋、冬都帶架,因為好怕凍嘛!

      刪除
  7. 我真係好想辭左份工, 過來玩下探下你啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 隨時都歡迎你!! ;)

      工作太辛苦就take a break,因為工作而錯過其他更重要的(例如美食:D),就唔值得嘛!

      刪除
  8. 果晚真係好開心, 由網絡世界的朋友走到面前果刻, 心頭鈎起一份微妙的感覺~~~

    海豚兒不要客氣, 你送給小吉的衫褲都係紫色, 你才是最貼心呢 :DDD Thank you

    己經好期待你回港的日子了~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 非常同意啊! 只希望有更多時間相聚就好了!

      不用客氣啊,其實更希望能買到淡紫色的衫衫,只是平常不大買童裝的我,不太懂往那兒買就真。^^"

      好吖,下次回來一定再約見面!!

      刪除