2014年11月19日星期三

赤柱family day ~ 回港行 Day 8

多謝甜魔媽媽的心思,預訂了兩件甜點送給海豚兒品嚐。Mr. Dolphin便陪海豚兒到海港城再度以甜食作早點,這次嘛,連Mr. Dolphin也非常欣賞當中的卷蛋,尤其喜歡夾層的mochi,謝謝妳啊! ^3^



吃罷甜點早餐後,我倆便會合Mr. Dolphin一家向赤柱出發了。其實Mr. Dolphin爸爸本來想一家人一起去坐昂坪360參觀大佛,但Mr. Dolphin對360印象著實不大好,而我們三個女人也超怕曬,所以海豚兒便駛出鬼主意入赤柱咯,結果嘛,大家也非常喜歡這鬼主意,yeah!

入赤柱的車路很窄,這次著實辛苦了出錢又出力,仲專登請假嘅Mr. Dolphin家姐車我們去赤柱來一個family day啊!  小聲說,唔知有無人留意到下圖的亮點呢。。。



一去到美利樓,我們便去Mr. Dolphin家姐提議的西班牙餐廳吃午餐,之前也提過了,Mr. Dolphin媽媽這陣子也在吃素,Mr. Dolphin家姐預先找了這間有素食餐牌的餐廳,實在是好一個細心孝順女啦!



這餐廳的格局、服務、和食物質素也相當好,當侍者知道Mr. Dolphin媽媽茹素時,就連餐包也是另外給她一份,真的很貼心呀!




飽餐一頓後,我們便在赤柱大街隨處逛,其實呢⋯⋯"本來"Mr. Dolphin爸爸因著當時香港熱播的一套電視劇而想去參觀懲教博物館@_@!,但當餘下的"三個女人"看見那條"暗斜"後,也不大情願繼續前行,所以也就隨便找個藉口說太。遠。了。然後就急急腳離開。;P 途經Ophelia提過的泗溢,可是海豚兒不敢提議和家人去喝茶啊,唯有等下次吧!

回程的道路依然是非常狹窄,途中還看見這個好久沒見的小心山泥傾瀉路牌,感覺更加刺激呀!



黃昏時份,我們一家人一起在尖沙嘴逛逛街便去打邊爐。Mr. Dolphin媽媽很喜歡Mr. Dolphin這個圍爐提議,因為對於正在吃素的她來說,這絕對是個好主意啦,食物選擇多之餘,鴛鴦鍋亦令大家吃得份外安心。



吃過晚餐,陪家人走一段路後,Mr. Dolphin便和海豚兒行去帝苑吃甜品。這兒的甜品也不錯,還幸運地給海豚兒點了餅櫃內最後一件青蘋果芝士蛋糕,味道滿清新的,至於士多啤梨拿破崙餅就有點兒失望,或許之前實在吃過更高水準之作,而這兒的甜品就好像是少了一個"驚喜元素"了吧! 怎麼說也好,在香港能四處吃吃喝喝,無論走路抑或坐車,也很方便就能嚐到美食,已經是很大的幸福了!

12 則留言:

  1. 好開心妳鍾意個2件cakes呀, 下次返黎我地再試更多!!
    赤柱都係一個好舒服的地方, 不過段車路真係兜到暈囉~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 到下次返嚟一定有更多又新又好味嘅嘢食可以一齊試,諗起都開心!

      係呀,而且嗰日係閒日,我哋中午前去到唔係太多人,周圍行好寫意!

      刪除
  2. 回覆
    1. 好似好忙,但其實嗰日嘅行程最輕鬆,可能因為一整天都係同屋企人一齊,唔駛趕下場啦! ;P

      刪除
  3. Mr. Dolphin甜品當早餐ok呀?
    赤柱好玩過360啦,好彩妳冇揀錯
    幅相亮點係乜呀?妳揸車?

    回覆刪除
    回覆
    1. 勉勉強強啦,不過我哋好快就食lunch,都無所謂嘅!

      一諗起要烈日當空暴曬,我就怕怕,而且赤柱豈碼有"好嘢食",不過,無飯後甜品食,我就有D心思思囉!

      嘻嘻! 幅相嘅亮點係Mr. Dolphin家姐手上面⋯⋯舊年溫哥華好友幫忙買嗰隻靚錶呀! ;P

      刪除
  4. 海豚兒:
    ~個卷蛋, 我超級愛. 我係卷蛋fans. 間中都要食!! 香港啲卷蛋太吸引!!
    ~海豚先生屋企, 全都在香港??你哋真係可以返多啲hk.
    ~我有咗車牌, 好耐, 有埋香港車牌, 但係hk 有架車比我, 我都唔敢係香港渣車, 我覺係香港渣車啲人, 好勁!

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來Vicky都鍾意食卷蛋,咁呢間同埋堂島卷都一定要試,太正啦!卷蛋都算係童年經常食嘅蛋糕類型,所以亦有更多感情分!

      老公父母喺溫哥華定居,不過因為喪事而回港,至於佢家姐就從溫哥華回流香港好多年啦!

      我都唔敢喺香港揸車,太大壓力啦!妳係咪有諗過返香港發展,所以攞埋香港車牌,just in case...

      刪除
  5. 茶之環的卷蛋真係好味好多~~ 等我下次都買嚟試吓先~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 要記得個卷蛋係茶之環旁邊嘅Patisserie Yamakawa,真係好好味啊!

      刪除
  6. 海豚兒甜品做早點!! 又係甜魔呢...haha...

    回覆刪除
    回覆
    1. Wakaka,全靠甜魔媽媽用心栽培呀! XD 我愛甜吃,不過好低level吖!

      刪除