2014年11月23日星期日

下次再見啦! ~ 回港行 Day 9

不經不覺就來到回港行的最後一天啦!

一大早起來,當然要來一個最後衝刺吧,大家可不要誤會啊,海豚兒並不是購物狂,説來失禮,在香港這個購物天堂逗留了一個星期左右,也只買了幾件冬裝而已,而其中一件已經被"龍躉"逼爆了^^",做了一次"縫補補",再穿又再爆過,最終,海豚兒都係被衫衫放棄了!  還有就是無論多倫多冬天有多冷,海豚兒還是堅持穿裙子上班,寧願每天穿著厚厚的襪褲、leggings,凍得半死,還是不願意穿西裝褸、裇衫、西褲這些綁手綁腳的服裝。;P

咦,怎麼扯得這麼遠啦,其實海豚兒所指的最後衝刺是到酒店對面的翠華吃個港式早餐,這個簡單的美味就是海豚兒這加燦最最最喜愛的早餐選擇類型,還好,我們沒有等到去機場才吃這個,否則就一定後悔莫及!  原因嘛,機場的翠華多人到不得了,我倆亦沒有這個閒情去同人逼。



吃完翠華這個"正常"早餐,Mr. Dolphin就陪海豚兒去吃個甜點早餐。其實呢,海豚兒一直對Tony Wong的甜品念念不忘,只可惜時間夾不上,唯有去較為近的2/3 Dolci又一城店了。這次嘛,海豚兒試了另外兩款甜點,感覺上好像沒有之前那些好吃,到底是味蕾在這星期所嚐過的美食被寵壞了,還是之前的兩個甜品真的比較好吃,就不得而知了。



吃完早餐也是時候回酒店退房去機場了。最意想不到的竟然是我倆在機場的迪迪尼店有。收。穫。! 敗了Chip 'n' Dale這對寶貝回來。



其實家中已經在不經不覺間儲了好些Chip 'n' Dale東東,就在這兒把大部份的收藏亮一亮相吧!



就這樣,這個"回港行"便結束了。



回到多倫多後,亦踏入冬令時間,海豚兒和香港的距離亦由十二小時的時差轉成十一小時了,感覺好像和香港近了一點點!  下次回港再見啦,約定妳/你啊! :)

18 則留言:

  1. 原來妳鍾意Chip 'n' Dale啊? 下次去disney買俾妳, hehe :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣啊,記得我就已經好開心啦!

      刪除
  2. 好在你無喺機場食翠華,機場翠華一來貴好多,二來一啲都唔好食。我依家都淨係買餐茶,然後過隔離買正斗雲吞麵。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好在,我本來都好似妳咁諗,去到買多杯奶茶,不過嗰條隊真係唔值得排!

      今次老公都係幫襯正斗,不過佢唔食雲吞麵,試咗粥同炸兩,味道只算可以,我試咗流沙包,味道唔錯,但好似有點synthetic。

      刪除
    2. 我去親都係水餃麵同炸兩,我鍾意所有腸粉類即整熱辣辣,我唔太食粥。

      刪除
    3. 我都鍾意食即整腸粉、炸兩,近年仲多咗個新歡,炸牛利酥,貪佢咸中帶甜,不過唔係咁多人欣賞。^^"

      刪除
  3. 回覆
    1. 咦!原來我誤會咗,係多咗一個鐘而唔係小一個鐘,哈哈!

      以我嘅"記性",可能妳下年又要"提"多我一次啦! ;P

      刪除
  4. 回覆
    1. Give me 5! 我都係咁覺得,而且著襪褲、leggings"著"落對boots到,都方便好多架!:D

      刪除
  5. 海豚兒:
    ~你上班& 落班都係海豚先生車你?? 你洗唔洗坐公用交通工具上班? 我冬天唔着得裙!! 由其是我上班係坐公共交通工具. 我係多倫多, 着褲,都着兩條!! 你返工唔着西裝褸、裇衫, 咁你上身着咩返工?? 哈哈~~
    ~返香港, 都係食多, 香港嘅食, 真係最有味道!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一個星期有兩日要行大概每程二十分鐘路,餘下三日就Mr. Dolphin車我去subway站搭車,但就算無人車,我都會著裙+boots,但要行路既日子就一定會著對舒適嘅boots,就算零下三十度都一樣,好鬼頑固架!

      我咁懶,通常都係買連身裙/tunics,唔駛花時間配搭嘛! ;P

      妳住溫哥華已經好幸福啦,食到嘅美食有時候分分鐘好味過香港添呀,羨慕呢!

      刪除
  6. 時間過得好快, 又完成了一次香港行~~ 不過相信你們好快又會想回來行一轉~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得好岩呀,"快樂嘅時光真係過得特別快架!" 轉眼都已經返咗嚟大半個月啦!

      我依家都係諗緊下年或後年會再返香港呢! :)

      刪除
  7. 妳咁勁既,唔怕凍,香港冬天十幾度時一定唔會著裙,我驚凍C~~
    不過妳地室內有暖氣應該好D
    原來妳鐘意Chip 'n' Dale架?妳以前個blog好似冇提過

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為呢邊落雪之後,地面嘅雪、泥、污水好易彈落隻腳到,如果著西褲,就好易整污,將條褲插入boots內又太騎呢,所以著襪褲就方便好多。其實室外都好凍,就算行十五分鐘都好辛苦,不過好在好似妳咁講,一入室內就有暖氣,如果唔係都幾難頂架。

      妳講開我望返張相先發現已經有幾年無買過佢嘅嘢,所以都無特別提起,不過我記得有喺劉總到話想睇相囉! ;P

      刪除
  8. 劉總妹妹都鍾意Chip 'n' Dale架, 下次見到d靚精品送比你呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦,原來係佢妹妹都鍾意,真有「品味」呢! ;P

      唔駛客氣呀,妳哋肯喺平日嘅晚上出來見面,而妳仲要留低小吉比CEO照顧,已經好sweet啦!

      刪除