2014年11月5日星期三

與靚女好友午餐gathering ~ 回港行 Day 3

一早約好溫哥華讀書時認識的好友們在這天吃午飯,出門時在酒店附近看見了這banner(左),當然要馬上把它拍下來,而另一張(右)則是下午坐忘命綠van入西貢時影的。



來到又一城時間尚早,海豚兒便隨處逛逛,沒想到蘋果居然擠擁得這麼利害,好像是剛推出了新產品,所以店內這麼多人之餘,店外亦出現了一條長長的人龍,良久不散。



襯時間還早,海豚兒獨個鯨吞了2/3 Dolci的兩件鎮店之寶,正!



接下來便和好友們吃午飯。海豚兒和其中兩位好友在溫哥華讀書時認識,基本上海豚兒只跟她們做了一個學期同學便轉到別的學校,最難得這麼多年以後,大家還能夠維繫著這份友誼。記得讀書時有次海豚兒發燒,其中一位好友特意來探望海豚兒,她說當時很想吃义燒,所以買來一些义燒和海豚兒分享,這應該是海豚兒人生中第一次在生病時收到义燒做手信,所以印象特別深刻! XD




以下的相相是三年前其中一位好友結婚時拍的,海豚兒特意回港參加,只可惜另外兩位好友結婚時,海豚兒卻夾不到時間回港。這張照片是攝於送客時,因為我們三人嫌之前在台上的照片影得我們不夠漂亮,雖知道另外兩位好友是絕頂靚女,照片拍得她們不夠美是絕對不能"袋住先",所以要在離開前和新娘補影一張合照,大家可有留意到站在後方的新郎哥無奈地被我們三人逼走了嗎? ;P



吃過午飯後,海豚兒便和Mr. Dolphin會合*,四處逛逛街,便乘坐每次回港都不能不坐的忘命綠van"片"入西貢吃晚飯+甜品。



*註:  Mr. Dolphin這天去了金XX吃了不大好吃的担担麵作午餐。以下是海豚兒和Mr. Dolphin早上在酒店上網找餐廳分店時的對話。

海豚兒說:  最近我們酒店有兩家分店,分別在鑽石山和牛角灣。

Mr. Dolphin:  下,邊度話?

海豚兒:  都話鑽石山同牛角灣lor。 ( --->好明顯有些微唔耐煩)

Mr. Dolphin:  牛角灣?!⋯⋯

海豚兒:  Opps...應該係九龍灣,不過我睇地鐵地圖時將隔離個站()同九龍站合二為一咗之嘛(--->毫無悔意tone)!

Mr. Dolphin:  ⋯⋯(滴汗中) @_@!

16 則留言:

  1. wahaha...牛角灣...
    妳好犀利lunch前鯨吞兩大件餅

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪開始有D同情Mr. Dolphin成日比我老點呢! ;P

      嗰兩件蛋糕真係好好味,食到唔停得口,不過之後lunch我就變成hea食囉!

      刪除
  2. 美食啊!係喎,可以坐綠巴入西貢食海鮮喎。我淨係等人車我去鯉魚門食海鮮,下次自己可以坐綠巴去西貢都得喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係吖! 片綠van入西貢其實好方便,由旺角、彩虹、銅鑼灣都去到,妳下次都可以試下,最緊要有多D人可以食多幾味就最正啦!

      刪除
  3. 係架, 其實牛角灣有好多牛角包食架...!!! XD

    依日都食左好多野喎, 除了2/3的甜餅好味, Greyhound o既coconut crepe都超正啊~~ :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈! 等我叫佢下次去埋牛尾灣飲返個靚牛尾湯先! ;P

      係呀,個crepe真係幾得,其實我想試埋芒果味添架,不過被阻止咗了,可惜咸點食完有覺得口渴。

      刪除
  4. 回覆
    1. 所以我哋一上車就第一時間扣安全帶,不過呢⋯⋯有人差不多次次落車都唔記得unbuckle,一企起身想行就坐返低,超攪笑! XD

      刪除
  5. 回覆
    1. 不過香港周圍都好多人,而我又太矮啦,失散咗人哋好難搵返我出嚟架!^^"

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~香港真係地細細好方便, 睇下你一日可以去咗幾多地方!!
    ~你當年溫哥華啲朋友都回流晒?? 我讀書時, 也是很多同學都回流咗or 去咗美國, 我算另類無離開加拿大!!
    ~牛角灣----新地方黎架?? 咁都比你講得出...哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!喺香港就算要轉車,感覺上都唔似呢邊咁"大陣仗",好方便!

      溫哥華朋友分兩類,較為"西式"嘅多數都仲喺溫哥華,較為"港式"嘅都回流咗,不過呢兩年回流咗返香港嘅又因為生咗小朋友而"倒流"返溫哥華。咁妳畢業時咁多朋友仔突然間走哂,妳有無唔習慣呀? 我嗰陣初頭都好掛住佢哋架,始終讀書年代,成日都黏在一起嘛!

      嘻嘻!其實我個人好"亂七八糟",成日都咁架,所以,Mr. Dolphin都慣哂囉!

      刪除
    2. 海豚兒:
      ~我相信, 我哋係同一代人
      ~我當年流行去美國打工, 西人朋友, 或者比較西化嘅香港朋友, 都去咗美國. 其他就回流返他們原居地. 當時, 一下只好多朋友走晒, 又好似無特別唔慣. 可能當時, 我又剛踏出社會, 又有好多野要適應. 顧唔到太多!! 哈哈~
      ~but, 依幾年, 真係好多人倒流, 連美國啲朋友都倒流加拿大.

      刪除
    3. 諗返妳同Brian、我同Mr. Dolphin一齊嘅時間長短,都可能係差不多時候喎!其實我當年都想返去美國,但我並非較"西式",主要係因為家姐喺嗰邊,不過後來識咗Mr. Dolphin,就將個故事改寫咗。

      刪除
  7. 你好勁呀!日日食咁豐富,仲可以午餐前食兩個甜品!!!!!!!!@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 返到香港真係太多嘢想食啦,所以日日都"爭取時間"怒食,但到同朋友食午餐時,就食力大減啦!

      刪除