2015年8月13日星期四

婚禮的準備

又到了這不定期更新的<<拾婚>>系列,今次和大家回顧一下海豚兒和Mr. Dolphin婚前的準備吧!

相信大部女生對婚禮也有着憧憬。你心目中的理想婚禮樣又是怎樣呢?是如夢似幻般?是莊嚴隆重?是金碧輝煌?或是簡單典雅呢?

如果你問海豚兒,海豚兒會坦白告訴你,最理想的婚禮就是甚麼也不用做!無計,人也真的太懶嘛。^^"

話説當年忽然有衝動結婚除了因為到了(定過了?!)熄燈年紀等大堆無聊藉口,更"重要"的無聊原因是因為我倆在年頭時貪便宜預訂了十月份的遊輪旅行,海豚兒想因利成便把這行程當作渡蜜月之旅。對!海豚兒的cheap底性格跟駛呢作風其實都幾登峰造極架!XD


當時“很天真、很儍”的海豚兒以為只需要通知自己家人一聲,然後瀟瀟洒洒地找個日子和Mr. Dolphin 去註册便行。另一方面,Mr. Dolphin 早已告訴海豚兒,他的預計是他的家人會加入我倆的蜜月旅行,海豚兒當時也覺得無所謂啦,反正人多去遊輪也熱閙(當然現在就會貪心些,希望有一家人旅行的同時也會有二人行啦!)。結果嘛,Mr. Dolphin當然被海豚兒"坤"了,當海豚兒的親人得知婚訊,他們分别從北美洲和亞洲前來這預算以外的"觀禮",而Mr. Dolphin 的家人也像他預期一様跟我倆去渡蜜月,而且他的父母亦參加了這個婚禮。

為着親友們的到訪,我倆的結婚"計劃"亦作出適當的調整來配合這十幾位超有心的親友。例如,找牧師和場地行禮,找酒樓吃飯,也是之前沒有想過要做的啦!最攪笑的是,海豚兒壓根兒沒打算過要買婚紗,只找了個週末揸車落美國,準備買件晚裝裙,心想,買條靚裙仔,豈碼將來還可以再穿啊。結果嘛!海豚兒竟然以賤價買了一條全新的婚紗。這個價錢是任你點估都估唔到咁平! 嘻嘻~~

當然啦,Mr. Dolphin 還是覺得這樣不太好,最終還是花費了一大筆多買一件晚裝裙給海豚兒呢!這條晚裝裙,海豚兒真的好喜歡啊,但同時也替Mr. Dolphin 肉赤就是了。

22 則留言:

  1. My goal was to elope too, but that didn't work out at all.

    BTW, what is 熄燈年紀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果雙方父母其中一方係同住於一個城鎮就已經難好多,多親戚或者屋企做生意就更難。我好好彩無樣中,所以易攪好多。;P

      嘻嘻,熄燈=適婚年紀!:)

      刪除
  2. 海豚兒:
    ~我由細到大, 都無想像過通自己會有咩婚禮, 講真, 我好細個時, 反而諗都無諗自己會有伴侶. 反而大部分思維, 都放係學業和自己事業上, 點樣先達目標.
    ~通常話到結婚, 都係開咗個頭, 就越攪越多. 不過, 你為咗因為個遊輪旅遊而順道結婚, 我覺你好funny!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Vicky 一定係好勤力讀書做工嘅人,老師、同學、老細、同事心目中嘅好學生、好員工。我由細到大都好恨拍拖,無心向學,亦無丁點事業心架!

      不過緣份呢家嘢都唔駛點諗,好似妳同Brian咁,妳移民嘅時候又點估到會喺TO識到vancity嘅Brian吖,最緊要都係兩個一齊之後夾就好。衷心希望妳同Brian早日有自己天地和愛情結晶品。

      我估我哋都算攪得少,不過同我哋預算中嘅唔駛攪就始終有D出入就真!XD

      哈哈,都説我騎呢嘛!連結婚嘅日子都係咁亂嚟添架!

      刪除
  3. 我第一次偷偷結,只通知兩個大學同學做證婚,四條友去元朗婚姻註冊處攪掂,仲著牛仔褲,四人合照要註冊官幫我哋影。至於「擺酒」,就係搭翻巴士出荃灣潮江春飲茶。

    第二次叫做好認真架喇,老公父母同埋我契爺契媽都有出席,地點係city hall某細小office,我有認真地去BCBG買條米免及膝裙,老公有著西裝架,算係比第一次高級好多,夜晚六個人去間餐廳食晚飯完結。

    結埋兩次婚.....總消費都應該唔夠我自己去一次韓國玩。如果有第三次再攪認真啲,都應該唔會貴多好多,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳應該知我思想幾“天真”架啦,我梗係唔希望聽到妳有第三次啦,但另一方面又好佩服妳無甚麼結婚恐懼症,我估...除非婚禮要妳喺條超長超斜嘅樓梯"舉行"啦!XD

      我鍾意妳“擺酒”嗰part, 夠哂型,比我應該會揀食西餐,如果飲茶,我可能又喊啦。但點解係揀元朗註册呢,係因為排期快定因為唔容易撞到熟人呀?又,當時年幾可以講嗎?

      嘻嘻,好少何我哋有嘢似,我結婚係喺city hall 屋頂個小chapel,同埋我條晚裝裙都係出自BCBG! ;)

      刪除
    2. 當年21歲結,一到香港合法自簽結婚年齡就結,本來想揀正生日嗰日,但咁啱係星期六唔開門,等多兩日星期一至結得成。點解揀元朗?無乜原因架,覺得鄉下啲夠型掛。至於飲茶,因為俾我揀,我永遠prefer中式多過西式食物。

      刪除
    3. 當年嘅妳真係戀愛大過天呢,一到21歲生日就即刻結婚,嗰段情一定好刻骨銘心。嗰時入元朗都真係算遠,就算出返去荃灣都要45分鐘至1個鐘車程。

      刪除
  4. 緣份就是這樣,唔使刻意, 來到就來到, 啱就結婚囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!有緣同老公一齊,我最想做嘅事就係嫁比佢,然後光明正大一起生活,其他"儀式"我根本唔在乎,但當然我亦百分百尊重同支持喜歡隆重婚禮嘅朋友,我仲係嗰種逢請必到,亦逢到必早嘅賓客呢!:)

      刪除
  5. 其實我以前都好想旅行結婚算,但居然係我老公想搞個wedding, 要話比全部人知我已經吾係single, 哈哈,好白痴。 不過我都無後悔搞個wedding, 點都算係留左個美好回憶比自己呀嘛。
    你條裙$150? 而家好多wedding dress都好平,不過就好簡單個D囉,吾係勁ball gown個隻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得咁即係證明妳喺Mr. Wu 心目中有幾珍貴,其實好sweet就真!同埋好似妳咁講,留低咗一個美好回憶,而且最重要係妳同Mr. Wu 享受整個過程。:)

      嘻嘻,條裙款設計都算簡單,但都有DD仔拖尾嘅,至於價錢嘛,妳估嘅已經可以買多兩條啦。XD

      刪除
  6. 件婚紗幾錢呀?100蚊美金?
    點解Mr. Dolphin屋企唔識趣架,Honeymoon都要跟埋黎>< (唔好俾Mr. Dolphin 我講呢句呀)
    件婚紗同晚裝仲有冇keep住呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. Oli 估嘅可以買多一條啦,係咪好癲呢,真係平過買件泳衣呀!XD

      其實當年我哋兩個都真係無咩所謂,因為嗰陣都想熱鬧嘅,如果比着依家,我就梗係no way 啦,不過妳唔駛驚,Mr. Dolphin 唔會尋妳仇嘅,因為妳都唔係第一個人咁講,哈哈!

      有呀,婚紗喺床下底,晚裝喺衣櫃,不過都無再着過lu。

      刪除
  7. 我睇SUJECT以為....哈哈!!
    我結婚都結得好奇怪...99 覺得係時候啦, 我爸覺得點解咁大都仲未嫁...
    就順理成章咁2011年結左婚...後來同老公傾開, 我地兩個其實都打算2013 先結...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以為我再嫁定嫁女呢,哈哈!我希望兩様都唔會發生啦!;P

      又真係幾得意喎,仲要妳同妳老公都唔介意就下D老人家。同埋我覺得你哋好夾喎,居然雙方都係想13年結婚。

      咁妳拍咗幾耐拖結婚架?

      刪除
    2. 我愛自己家人多過自己老公... 爸想我嫁咪嫁, 而且老公都OK GE...最少係錫我同了解我先, 就算唔結婚, 我估我都會同佢一直拍拖....哈哈!!
      99就覺得拍咁耐, 唔可以無名無份WO....係咪好搞笑?!
      可能大家都想再HEA下先....哈哈!
      我地結婚時岩岩拍左6年拖...結婚前4日就係拍拖週年紀念, 哈哈!!!!

      刪除
    3. 原來都拍咗6年,唔怪得雙方家人都心急啦,而且我覺得妳爸應該認為妳老公可以托負終身先會想妳嫁嘅,另一方面,妳99都應該幾鍾意妳添,仲會"覺得拍咁耐, 唔可以無名無份",真係兩邊家長仲心急過主角。:)

      如果當時可以就到拍拖紀念日結婚,一定會更加開心呢!

      刪除
  8. 雖然我都係想簡單搞的人, 但妳地真係特別搞笑!! 好有趣的分享!!
    好想睇婚紗同晚裝裙相啊~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我都覺得我同Mr. Dolphin嘅"攪結婚"事件好配合我哋一向走開嘅“騎呢風”。XD

      雖然妳都係走簡約風,但妳真係比我用心好多啊,坦白講,我當年除咗因為驚肥到件婚紗拉唔埋拉鍊而減肥,我連一次mask/facial 都無做過,連修甲都無,條眉都係化妝師睇唔過眼,即時剃我眼眉咋,哈哈!

      婚紗應該唔難,但晚裝就要揾下有無相先。;)

      刪除
  9. 通常2個人諗結婚, 形式都係其次, 最緊要係雙方覺得合心意又開心就行了~ 不過中國人結婚一俾屋企人知, 無可避免就要顧及他們的感受, 亦想他們分享喜悅, 於是就要搞婚宴啦, 辛苦啲不過都開心的~
    難得可以平價買到合心水的婚紗, 有些人為了呢個項目一擲千金呀~~ 仲有你老公送的晚裝, 已經好足夠~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我真係聽過好些攪緊結婚嘅朋友中途話"早知唔攪,旅行結婚好過!" 好似妳咁講,太顧及長輩、親友感受而辛苦咗自己。比我再揀,我會想跟返完本打算,註册然後去旅行,連嗰少少都唔攪。;P

      係呀,對於衣服,我從來都唔講究,我會情願花錢喺對介子到都唔會買貴婚紗,就是自己覺得意義大D,當然每個人喜好都唔一様,最緊要係自己鍾意就好。:)

      刪除