2015年8月31日星期一

烏龍週末早餐

早兩篇前也提過嘛,海豚兒在較早前的週末做錯事,所以那個週末人也變得呆呆笨笨。。。雖然心情不好,但仍然有吃的衝動,和Mr. Dolphin 開車經過一間專賣scones的舖頭,便打算在這兒吃早餐,要知道海豚兒一向也很喜歡吃scones呢!找了好一陣子,終於找到車位,怎料附近的停車收費機又壞了,要從街尾行去街頭再買過泊車飛,一切安頓後,剛巧遇着警察抄牌,我倆也順帶告訢警察先生,免得他抄錯跟我倆遇上同一問題的良民嘛。入到餐廳,海豚兒就選了半溶芝士、煎蛋、焙根窩夫三文治,海豚兒這個麻煩友更把煎蛋改成炒蛋和走bacon---->因為我倆也不吃bacon亦不想浪費,而Mr. Dolphin則選了素菜奄列,其實兩份食物也只是一般般,尤其是海豚兒的waffle一丁點也不脆,實在太令人失望啦!還幸,兩杯飲品卻出奇地好飲,左面是海豚兒的nutella latte而右面是Mr. Dolphin的coco latte,兩杯也值得一試。



吃飽後,海豚兒和Mr. Dolphin 便在附近隨便散散步幫助消化,然後經過之前想試的專賣scones舖頭,才“醒起”剛才去錯地方吃早餐啦,哈哈!^^"


一場來到,海豚兒也買了兩款scones回家來試,包括杏脯肉果醬味和鹽味焦糖味來試,兩款的味道也很讚,特别是店方推介的salted caramel味更加是好吃非常。這裡的scones跟傳統的scones雖然不太一樣,但勝在面層超級鬆脆,簡直有十個脆,而內裡亦夠濕潤,海豚兒和Mr. Dolphin在沒有額外搽牛油或果沾也非常享受這兩個scones呢!遲些一定會再幫襯,但就千萬不要像上次因為不在狀態而再去錯地方才好啦!:)

12 則留言:

  1. 我一路睇到啲相,都正想問:乜唔係去食scones咩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦!我嗰日簡直好似中咗懵仔降咁,食完成餐都無留意到自己去錯地方,仲要我平時係無甜不歡嘛,都無發現自己未食scones。

      刪除
  2. I don't like bacon either. I don't like the smoky flavor.

    回覆刪除
    回覆
    1. Bacon, ham,同spam我都唔食架,尤其係午餐肉,由細到大都唔鍾意,好怕佢哋咸到C,但我會食腸仔同parma ham。;)

      刪除
  3. 哈哈.....明明話去食SCONES WO...點知會咁GE??
    失雲魚呀海豚兒做左.....快D 提起精神啦, 唔好再錯~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,真係幾離譜,仲要食完都無發現到,證明我之前一晚因為呢件事瞓得超差,好似大概瞓咗6粒鐘,仲要成晚醒。唉!>_<

      我會加油架啦,要提自己唔好咁心急之餘亦要知分寸,謝謝!

      刪除
  4. 我都覺得啲scones樣子更加吸引~~ 雖然去錯地方, 不過當試過一次, 知道好唔好食都好架~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 好眼光呀!食物好味D之餘,賣scones間舖頭亦光猛同企理好多添架! 喺食早餐間餐廳嘅得着就係飲咗兩杯有特色又好味嘅latte囉,其實都好過全軍覆沒嘅,哈哈!

      刪除
  5. 過人越大, 真係越大頭蝦, 我有時都會遇著妳的情況, 但一邊心中暗暗不妥... ^_^"
    依日好在最後都食到scone!!

    p.s. 煙肉我又ok, 火腿 (加工, 風乾個d例外) 就唔OK了 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,有時係因為太多嘢要顧及而好難stay focus,但今次最奇嘅地方係我由始至終都無留意自己未食“甜品”,係甜品喎(要以高八度腔嚟講)!又,我真係當scones係甜品架,嘻嘻!

      煙肉,午餐肉同火腿我都唔食,不過同妳一樣,風乾火腿就啱食。

      刪除
  6. waffle 是脆的嗎? 可能我好耐無食,印象都無埋,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都會有唔脆嘅時候嘅,但新鮮熱辣整出嚟時,脆嘅機會就大D啦!

      妳自家製嘅包同糕點款色都已經咁多,都唔痕食街外嘅waffle呢!:)

      刪除