2015年8月6日星期四

繼續"游"歷多倫多中央島、市中心

上篇提到Mr. Dolphin舟車勞動陪海豚兒到中央島踩單車,至於為何會選擇這個地方,主要因為這個島只有非常少量的汽車,那些汽車主要是島上的工程車,而單車路就是在馬路般大的路上行駛,所以比起在其他地方踩更為安全,更加適合海豚兒這個零技術的學習生。^^"

原來係真架!單車、游水、溜冰等運動,學識之後就不會忘記。雖然海豚兒技術生疏,起初揸到好似條蛇咁左搖右擺,但坐上架單車到就自然會識踩o家啦,不過海豚兒真的好緊張,沿途上好些風景也錯過了,但簡中也有停下來拍拍照,好似水上屋,消防局,還有一班雁群在過馬路,只可惜影唔切呀!




踩了大半個鐘,海豚兒也乖乖地見好收,在未發生意外之前就還車咯,因為真心驚會炒車啦!之後四處拍拍照,包括影低了貴到阿媽都唔認得嘅遊樂場收費,再順便吃了一件一般般的funnel cake便坐渡輪回市中心了。







雖然來去怱怱,但這個行程安排實際上非常合適的,因為一早來到中央島時人不多,海豚兒踩單車踩得更加安心,到我倆還車之時,已經多了許多人在踏單車,而且亦越來越多人來到中央島。你看全船都企滿人就知啦!最後再從中央島影多次位於市中心的CN Tower和Rogers Center 。藍天白雲,天氣真的好到不得了呀!




回到市中心,Mr. Dolphin 食了一隻麻麻地熱狗,再陪海豚兒去了間法式餐廳的西餅部嘆返個甜點午餐,無論是杏仁古古力牛角酥還是上層果味下層brownie的蛋糕也好好味啊。這兒還有一個很漂亮的室外用餐區,但對於剛在户外“體力勞動”完的我倆,當然選擇留在室內用餐並好好休息一番啦!海豚兒很喜歡這餐廳的環境啊,有機會一定要來吃頓晚餐呢!



差滿電之後我倆就四處逛,逛完就去吃了簡單晚餐。這兩個石頭飯味道雖然普通但勝在有許多好好吃的飯焦,吃過晚餐然後便回家了。




順帶一提,這場等了又等,"偶"了兩星期的雷雨結果在星期日黄昏才到來,這是名乎其實的烏雲蓋頂啦! ^^"



攪笑事一則:因為怕海豚兒踩單車時會發生意外,Mr. Dolphin 整個踩單車過程也跟在海豚兒後面,直至臨近租還單車處才慢駛至海豚兒身旁,但這簡單舉動已足以讓海豚兒嚇得手騰腳震,更把單車斜片向Mr. Dolphin 方向,可憐Mr. Dolphin 另一邊還站着兩個途人,連閃避的地方也不夠,弄得差點兒炒車。XD

14 則留言:

  1. 這裡環境好靚,無咩車行,是保護環境,做得好呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度環境真係好舒服,如果有朋友夏天嚟多倫多旅遊又有時間嘅話,我都會介紹人嚟行下,幾有特式之餘,又可以離遠欣賞返市中心嘅商廈,真係唔錯!

      刪除
  2. 妳想再去個度食晚餐,還是想再食個度D甜品咋?
    妳都愛飯焦架?Mr. Dolphin都愛ma?
    Mr. Dolphin真係偉大啦^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻! 又俾妳識穿咗添! XD

      我好鍾意食脆卜卜嘅飯焦架,Mr. Dolphin都係,不過依家嘅佢,只要有白米飯食已經好滿足呢!

      無計啦! 佢老婆超怕痛,每次整親都we嘩鬼叫,所以攪到佢都好緊張,驚我整親。^^"

      刪除
  3. agree with oli about 甜品個part, 個櫃真係好吸引
    烏雲蓋頂個張真係好驚人啊, 加國會唔會都有暴風雨架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻! 因為我心掛掛好想試埋個st. honor, 但老公唔鍾意食有cream甜品,所以上次忍痛無叫到呀!

      會架,夏天耐唔時會有雷雨、雨災甚至龍捲風,有時候有D屋嘅地庫仲會因為太大雨而水渠又塞埋攪到水沉,都好麻煩架。:(

      刪除
    2. 雷雨、雨災、龍捲風好驚呀.... @@
      希望妳地屋企今個夏天, 以後夏天都平安無事~~~

      刪除
    3. 多謝甜魔媽媽!

      雖然呢D天災有時真係好得人驚,換個角度諗,我會同自己講都已經比西岸温哥華嗰邊要制水好D呢。^^"

      刪除
  4. 踩單車時都有Mr. Dolphin的保護, 他對你很貼心呀~~
    好彩你們有去到, 又可以享受好天氣, 又可以食美味的甜品, 很開心的郊遊~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻! 因為我笨手笨腳,又唔小心,所以佢成日都驚我有意外架! ^^"

      真係好彩今次有去到,試踩單車成功後,仲有好味甜品嚟差電,感覺非常完滿。

      刪除
  5. 我們上星期也帶小孩由美國東岸駛車上瀑布及入多倫多(我及丈夫目標主要是港式飲茶及一切港式食物)觀光其次,因以前在加拿大讀書時已經遊遍加國大部分省份.)我們今次也有去那島,小孩很盡興. 我們在wonderland 也有買funnel cake 加 ice cream 成$13,所以在島上沒有買到,如你所說只是一般,但當時的心情及那氣味會吸你埋去買的。所有的 park 也是咁上下價錢,都不是特別貴

    回覆刪除
    回覆
    1. 歡迎妳呀Winnie!

      希望呢邊嘅港式食物無令妳和丈夫失望吖!妳嚟嘅時候應該都好熱鬧,撞啱pan am game 完又有 carabana, 而且天氣都唔錯呢,最緊要係小朋友玩得開心,就算做父母嘅要辛苦D揸長途車嚟,都係值得嘅!同埋妳真係完全講中咗我哋食funnel cake 時嘅心情呀!:)

      而我覺得個park好貴,某程度上都因為覺得佢殘殘地又舊舊地,所以唔值囉!^^"

      刪除
  6. 海豚兒:
    ~我諗我十年以上無黎依樹. 但我完全無諗過係依個島踩單車. 我以前一想踩單車都返娘家, 我娘家個樹優靜啲. 係門口條路, 踩成個鐘, 都無車經過, 好好玩!! By the way, 多倫多個邊, 越來越多高樓大廈呀!!
    ~海豚先生, 好照顧你呀!!真係分分鐘都照顧你!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我下次想踩單車,就要揾下Vicky爸媽,歡唔歡迎我去佢屋企門外踩啦!j/k 其實我無單車之餘都唔敢喺街到踩,就算無車我都驚,因為我連轉彎都驚呀!^^"

      係呀,市中心真係多咗好多樓,妳幾時會返嚟行下呀?

      嘻嘻!我真係太clumsy,所以佢好鬼驚我出意外架。

      刪除