2015年8月27日星期四

豬肉豚

大家好!在下是豬肉榮個friend"豬肉豚"。

大概個多月前海豚兒和Mr. Dolphin 逛超市時,Mr. Dolphin 對着一盒打開了的燒烤肉套裝對海豚兒説"妳盒嘢俾人打開咗呀!"  海豚兒看一看如下圖的包裝就忍不住笑着駡Mr. Dolphin 真扺C!



是咁的,以前念書時,海豚兒的學校要求每位學生要做一份智能測驗,但由於事隔太久,海豚兒已經忘了(定唔想記得?!)測驗名稱或試題內容,只記得花了至少半天時間做這份不設試前預備或温習的測驗,用意大概是評估每位學生將來的就業發展。

至於測驗結果嘛。。。海豚兒的合適職業是屠夫一名,英文butcher,統稱豬肉榮,而當豬肉榮和海豚兒crossover後,就變成了不折不扣的豬肉豚啦!XD


當時心諗,死拉!老豆辛苦供海豚兒來美讀書,而海豚兒竟然讀了份pamper紙尿片即C片出來,然後再諗,自己生得矮細之餘仲連運動都唔多做,又邊有力氣劏豬斬牛呢,這事情就這樣不了了之啦!

數年後和朋友們談話時,海豚兒不知怎的想起這件事,便很隨意地説了出來,最出人意表的是其中一位朋友除了曾經做過這個測驗外,更獲得和海豚兒一様的評估,就是一齊做豬肉榮個friend啦!海豚兒和Mr. Dolphin對這件事印象也很深刻,原因嘛,相信大家也不會意外面皮超厚的海豚兒會明知個醜字點寫都和各位分享這件事吧,更何況海豚兒最終也找到份不需要這麼大力氣也能勝任的文職工作,也可算是升呢啊!至於這位朋友,海豚兒真心佩服他原來也不介意説出來呢。當然這位朋友的工作也不是劏豬肉咯,他的工作是和電腦程式有關就是了,但這也不代表他要告訴我們啊,所以海豚兒才分外覺得難得啦!

18 則留言:

  1. Butcher?! Really?!

    I picked my bachelor degree based on what made the most money. Yes, I was pretty shallow.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我簡直係文又唔得武又唔得嘅典範呀!

      我直頭覺得妳識諗喎,亦都令我覺得妳係讀得書至會有本錢咁諗,我當年淨係諗邊個行業容易揾工留喺美國,可惜是與願遺,我始終都係要走。;P

      刪除
  2. 回覆
    1. 狀元就一定無我份啦,我每日返工都只係抱住一個心態,就係用最快最簡單嘅方式完成工作,有時間剩就發下呆咁啦!

      刪除
  3. Hi豬豚肉!
    妳應該好有Potential做豬肉婆,做唔到真係可惜呢:p

    回覆刪除
    回覆
    1. Oli做咩同我改名改部位呀,好地地一舊豬肉,依家變成豬pat pat肉。XD

      我連力劏龍蝦都唔夠力,又邊有能力做豬肉婆吖,最多都只係做下賣菜蓮啫!

      刪除
  4. 海豚兒,
    ~乜有依d測驗.仲要測到切豬肉!
    ~但最難得,你朋友仲記得,其實你讀書時,同身邊嘅同學好老友

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能嗰時唔係所有學校都興做呢D測驗啦,我朋友同我分别喺羅省同温哥華都有做過,亦好似妳咁講,難得佢都記得呢!

      如果當時個測驗加埋我嘅身高體重,結果可能俾豬肉榮更有創意添呀!

      刪除
  5. haha, 好funny, 又會咁橋咁多人適合做豬肉榮o既? 搞到我都想去玩下~~ :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我當時真係超意外有人嘅測驗結果會同我一樣,適合做豬肉榮囉,仲要佢係理科人之餘,亦好細個就移民架啦,同我嘅性格亦好大出入,典都唔會估到大家要一齊去街市擺檔囉!XD

      刪除
  6. 我都係嗰句啦,我適合做食客。

    不過如果個測驗驗到我係豬肉榮,我都一定會周圍同人講架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但諗諗下,吹得勁嘅食客隨時"被"邀請去做智囊/軍師,妳咁敢言,實有排妳忙!XD

      如果以妳嘅能力都評妳做豬肉榮,咁我做豬肉榮都算光宗耀祖咯!

      刪除
    2. 你知啦,我成日一副磨刀霍霍嘅狀態,可能真係較適合做豬肉榮。

      刪除
    3. 舌劍唇槍嘅大狀可能更適合妳,始終豬肉榮體力勞動太大,好辛苦啫!同埋公事以外,我其實覺得妳會係笑面迎人嗰隻。

      刪除
  7. Haha 如果係我可以做豬肉婆都唔夠資格 只可做倒垃圾XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個時都有幻想過學三毛咁,好型咁將志願和夢想定為拾荒者,奈何我有丁點兒潔癖,哈哈哈!XD

      刪除
  8. 我肯定岩做巫婆, 我咁惡死...哈哈!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一D都唔覺呢,相反我仲覺得妳好鍚家人就真!

      哈哈,如果要做巫婆,就要去harry potter書/戲入面間學校讀書,都好忙下喎! ;P

      刪除