2015年8月20日星期四

美。歐。泰。食物巡禮

不曉得是Mr. Dolphin 和海豚兒太笨定還是餐廳餐牌太深奧,星期五晚上,我倆在餐廳看見一個又抵食又吸引的二人套餐便決定要了,當食物送到枱上時,Mr. Dolphin 和海豚兒被食物的賣相深深吸引之餘,同時我倆亦開始懷疑為何份量這麼少呢,可能是我倆把頭盤當主菜來點吧!^^"



話需如此,我倆依然覺得這個二人套餐真的好好味啊,有兩份排骨、雞翼、腸仔、蕃薯條、焗豆、燒蔬果、chips 和兩份corn breads,份量需少,但我倆真的吃得很滿足亦夠飽啊!


來到星期六,海豚兒本已"鐡定"這天要吃個清淡早餐,但最後依然是敵不過Mr. Dolphin誠意十足的甜品早餐提議邀請,又走了去吃好好吃的甜品當早餐咯!和平常一樣,Mr. Dolphin點了份三明治,海豚兒則翻兜了St. Honore,這個真的超級棒,只可惜古古力甜品就差一點點。



吃罷早餐後,我倆四處去逛街街,到晚飯就吃了泰菜。咖哩炸魚非常好吃----->至於個“靚仔”就梗係留返比個靚仔食啦,哈哈!而泰式炒棵條也不錯,還有芒果糯米飯也很味美,而且剛好Mr. Dolphin喜歡軟綿綿的白糯米而海豚兒就偏愛另一款較有咬口,一人一款唔駛爭。不過笨笨的海豚兒掛住吃,竟然忘了影其中一份甜品-炸香蕉配雪糕甜品。;P



12 則留言:

  1. 對我來說,這些份量已經好大份了。英國的是蚊型的呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未去過倫敦之前,我會以為英國食物會好似美式咁大大份,去到先知原來份量似法式咁精緻!:)

      刪除
  2. 我都好想食個糯米飯呀,吾知點解呢邊D泰餐都無呢個甜品既。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果妳嚟開多倫多我同妳去食吖!其實我以前都唔覺呢邊嘅泰餐有糯米飯架,係近年至留意到ja。:)

      刪除
  3. 我都覺得個餐夠兩個人食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 初時睇我哋兩個都以為唔夠食架,尤其係我唔食嗰o的chips,更加覺得少嘢食,但食食下原來又夠飽喎!;)

      刪除
  4. 第一餐份量少???睇落唔少野喎
    妳個St. Honore超多cream,有冇食晒呀?
    都係個芒果糯米飯最岩我,hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻!唔知點解我哋就係相反地睇落覺得少。^^"

      我梗係... ...無食cream啦!話時話,我最近好似中咗毒咁,好鬼想食呢款甜品。

      係啦!糯米飯係妳嘅飛佛,難怪妳每年都會重遊泰國食好嘢!

      刪除
  5. 食甜品早餐好幸福呀! 泰菜個芒果糯米飯都好正!
    其實第一餐都唔錯, 係差個甜品尾 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,可能除咗妳同我,唔係太多人欣賞呢類型早餐架。不過我唔慣早餐食肉,所以就特别鍾意以甜品當早餐。

      第一餐其實我當咗個又鹹又甜嘅corn bread當甜品。;P

      刪除
  6. 又吃了很多美食~~ 兩個人一齊周圍食真係好開心又甜蜜~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係食埋食埋好多嘢呀(汗)! 不過,兩個懶人走在一起又唔願郁,最好嘅節目就係去揾食!;)

      刪除