2015年8月24日星期一

都是禾的錯

經常説錯、聽錯、看錯和寫錯字,是海豚兒的慣性漏習,主要原因是因為海豚兒本是一個心急人,做每件事也很想盡快完成,然後坐定定慢慢hea下,返工如是,做家務如是,甚至連去旅行也如是^^"。 知道自己有這個怪習慣,其實海豚兒也有不時提醒自己要放慢腳步,有時候急也急不來,而且老實説,工作太快手有時也真的害苦了自己,人家見妳這麼快把工作完成,自然會把更多工作交給妳咯,當然,人工和職級也不變就是了。>_<

不如和大家重温一下有些以前在blog也提過的搞笑例子吧!例如,海豚兒會把牛頭角跟九龍灣二合一説成牛角灣,把非洲鰂聽成非洲桔,又會在人家的blog把攝時間看成攝影時間,連英文carb也會看成crab。

最近一次和好blog友在一段網上對話中説起一個兒時遊戲“提人仔”,好blog友想不通便問海豚兒甚麼是"提人仔",最搞笑是當海豚兒看見好blog友的問題時,即時反應是想反問好blog友到底"提人仔"是咩東東,直至自己再番看之前的對話,才明白是怎麼一回事。寫到這兒,其實海豚兒和好blog友也很想知道有多少人估到海豚兒所指的"提人仔"到底是甚麼意思呢?

至於答案嘛,咪就係。。。
































少一筆嘅"捉人仔"囉!XD



後記:其實剛過去的週末海豚兒做錯事,瀨咗鋪堅係大嘅,更連累Mr. Dolphin要幫忙補鑊,感激這位好blog友和Mr. Dolphin的安慰,總之,一切盡在不言中啦!



16 則留言:

  1. 補到鑊就得啦, 做女人有時就係要傻下傻下, 需要人幫, 先至可愛架嘛 ;)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢見到我驚到匿埋咗嗰刻除咗覺得無耐,可能都有少少覺得我可愛卦。Lol! ;P

      刪除
  2. 回覆
    1. 捉人仔有D似捉迷藏(hide and seek),通常一個小朋友負責捉人,其他小朋友就跑來跑去引人捉來幫隊友脱險等佢哋唔好俾人捉到。簡單嚟講就係一班擁有無限精力嘅小朋友跑嚟跑去玩嘅遊戲啦!XD

      刪除
  3. 我成日都寫錯字架,尤其係寫回應留言時,因為通常都唔會再睇多次就send,有時係同音字錯,更多係因為用速成時快快手揀錯字。但如果係寫blog時寫錯字,之後睇翻發現有錯,我都會入去改翻。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有OCD,好唔想喺blog寫錯字,所以發現自己blog有錯字,我都會好似妳咁改翻佢,甚至連留言都會删除再入過。^^"

      不過blog友嘅blog到就無計,但我都會翻睇,只係太大意,睇極都錯。妳或者都記得我買lotions單嘢啦,我最近買芒果又係咁,5個$6.99, 我隻手一路揀緊芒果,個口都係咁話要拎6個,好鬼失控架!

      刪除
  4. 見到真係好好笑....wahahahahaha..................
    過去左就唔好再諗咁多,匿埋一下又係好一日的開始:p

    回覆刪除
    回覆
    1. Mr. Dolphin依家喺屋企都會扯我衫領然後話同我玩"提人仔"架,嘻嘻! :D

      隔咗個週末,依家好好多啦,之前真係。。。瞓覺都成晚醒,超驚呀!

      刪除
  5. 咩係捉人仔?
    不過我自己都好心急,所以都好多笑料比人串,哈哈,但同一時間都帶比好多人歡樂

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我quote番上面嗰段先"捉人仔有D似捉迷藏(hide and seek),通常一個小朋友負責捉人,其他小朋友就跑來跑去引人捉來幫隊友脱險等佢哋唔好俾人捉到。簡單嚟講就係一班擁有無限精力嘅小朋友跑嚟跑去玩嘅遊戲啦!XD"

      係呀,有陣時都唔知有咩好急,但總之有嘢未完成就好想盡快處理咗佢,不過我認同妳嘅講法架,真係會因為自己咁而發放好多笑料出嚟!;P

      刪除
  6. 大頭蝦的事人人都有架~~ 有時呢啲都係生活情趣~~ 總之冇事雨過天晴就OK~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢單真係瀨得比較大,所以個心真係唔係幾好過,都好在Mr. Dolphin無責怪我之餘仲好努力幫我補鑊...仲未計佢連續兩晚都俾我嘈醒,搞到佢無覺好瞓呀!

      刪除
  7. 回覆
    1. 係呀,係同一様嘢呀,妳唔講,我差D都唔記得咗仲有呢個名添!太開心啦~~~~

      刪除
  8. 唔緊要啦, 最緊要補得到 <--我ALWAYS 都係咁安慰自己架!
    有時我都會做錯野...仲要爆左鑊先知自己做錯左野....哈哈哈!
    唯有即補.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀!真係全靠有老公呢個好幫手,時時幫我看門口,先補到鑊咋。XD

      今日同個朋友傾起,佢都點醒咗我,教識我點樣處理呢類型問題,我要努力學習呀!

      刪除